virtualna-pisarna.reb.si uporablja piškotke za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Zaprite okno in se z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
©dizajn reb.si
® ™ virtualna-pisarna.reb.si - vse pravice pridržane

REB Virtualna pisarna vam pomaga zmanjšati stroške podjetja!


Ravno zaradi zgoraj naštetih razlogov se podjetniki po navadi odločajo za najem običajne oziroma fizične pisarne.

Virtualna pisarna je skorajda nujna v primeru, če od lastnika stanovanja oziroma poslovnega prostora ne dobimo pridobiti soglasja za opravljanje dejavnosti. Drugi primer, ki nam narekuje odločitev take pisarne je, da želimo zmanjšati stroške poslovanja.




PONUDBAPONUDBA

Na naših tleh se torej nekatera podjetja ukvarjajo s storitvijo, ki jo torej imenujemo virtualna pisarna. Njihova ponudba vključuje prednosti, ki so ponavadi izjemno ugodna cena, elitna lokacija, lastni urejeni poslovni prostori, visoka uglednost poslovne stavbe, možnost dodatnih storitev, med katerimi so v ospredju izdelava spletnih strani, vodenje računovodstva, pravno svetovanje … Taka podjetja pa ponavadi odlikujejo tudi izredne vrline, ki so ponavadi osebni pristop, hitra odzivnost, skrbnost, natančnost, zanesljivost, zaupnost, strokovnost, ki je izjemnega pomena, odgovornost, sodelovalnost …

Čeprav smo že na začetku verjetno naleteli na izjemno ponudbo, se moramo zavedati, da lahko naletimo na še boljšo. Zato je potrebno vedno znova in spet preverjati konkurenco. Najhitreje jo bomo lahko preverili kar na spletu. Podjetja, ki ponujajo tovrstno storitev, imajo ponavadi svoje spletne strani, na katerih je storitev predstavljena izjemno natančno. Poleg tega predstavitev vključuje tudi ceno ter mnoge dodatne storitve, ki so lahko ključne za našo odločitev. Zavedati se moramo, da najdražja storitev tudi ni vedno najboljša. Raje se zaščitimo in odločimo za neko srednjo varianto, ki bo zagotovo dovolj kvalitetna, da bomo z njo zadovoljni.

Virtualna pisarna vam pomaga zmanjšati stroške podjetja!

Tisti, ki cenijo svoj čas in se želijo čim prej posvetiti poslovanju, bodo virtualne pisarne veseli predvsem zato, ker ta rešitev ne zahteva praktično nikakršnega dela. Morda bi si mislili, da je enostavneje podjetje prijaviti kar na domačem naslovu. A to ni res – v takšnih primerih se zahtevajo dovoljenja in soglasja. Zanj pa pri virtualni pisarni običajno poskrbi ponudnik te storitve. Postopek je res sila enostaven, saj je poslovni naslov virtualne pisarne namenjen prav tovrstni uporabi, zato je za ustrezna dovoljenja že vnaprej poskrbljeno. Prav tako pa ponudnik prevzame tudi večino drugih opravkov, ki se zahtevajo pri registraciji poslovnega naslova. V nekaterih primerih poskrbijo tudi za spremembo sedeža podjetja in podobne postopke, ki bi sicer vzeli kar nekaj časa in skrbi!

Tisti, ki so vajeni raznih birokratskih postopkov in pogostih zapletov v zvezi s temi, bodo presenečeni nad lahkotnostjo najema virtualne pisarne, kasneje pa tudi nad dolgoročno učinkovitostjo te rešitve. Ne samo v zvezi s formalnostmi glede poslovnega naslova, temveč tudi z dodatnimi storitvami v ponudbi virtualnih pisarn. Našteli bi seveda lahko še vrsto drugih prednosti, ki jih prinaša virtualna pisarna. A gotovo gre izpostaviti tudi kakšno opozorilo. Najbrž vsaj to, da ta rešitev ni univerzalna, temveč pride v poštev le v določenih primerih.


Dokaj očitno se zdi, da so virtualne pisarne v prvi vrsti namenjene samostojnim podjetnikom in malim podjetjem. Nudijo namreč poslovni naslov za tiste, ki ne potrebujejo poslovnih prostorov. Obenem pa ne želijo ali ne morejo prijaviti podjetja na svojem domačem naslovu. Tudi stroški takšne rešitve nakazujejo na to, da so virtualne pisarne pisane na kožo manjšim podjetnikom. A to ne pomeni, da prednosti virtualnih pisarn ne morejo izkoristiti tudi večja podjetja.


Zdi se, da je virtualna pisarna odvečna le za večja podjetja. Za podjetja, ki si lahko brez težav privoščijo poslovne prostore na katerikoli lokaciji. Gotovo bi tudi ta našla kakšne prednosti virtualnih pisarn. A na tej stopnji izrazitih koristi ne gre pričakovati. Jasno pa je, da virtualne pisarne niso le rešitev za samostojne podjetnike, ki delajo od doma. S svojimi prednostmi namreč pokrivajo potrebe mnogih podjetnikov. Tistih, ki se trudijo pridobiti takšne in drugačne prednosti na konkurenčnem trgu.

Bi radi ustanovili podjetje, pri čemer bi vam prav prišla tudi kakšna finančna spodbuda EU, pa ne morete do nje, ker je ta namenjena posamezni manj razviti regiji? S pomočjo virtualne pisarne ne bo težav, kajti svoje podjetje lahko dejansko registrirate kjer koli. Če je to za vaše poslovanje bolje, imejte sedež v Prekmurju ali v Zasavju – nenazadnje se danes večina dela itak opravi s komuniciranjem preko sodobnih tehnologij, če boste vsake toliko že morali tja na sestanek, pa vam gotovo tudi ne bo odveč, če bo to pomenilo sklenitev posla.

Največ možnosti za posle se najde v velikih mestnih občinah, kjer se je mogoče prijavljati na različne razpise za to ali ono, s katerimi skuša občina spodbuditi podjetništvo. Še posebej veliko pa se dogaja v Ljubljani – tam je največ zavodov in ustanov, ki pripravljajo razpise. Tudi v tem primeru lahko z registracijo na pravem naslovu poskrbite, da ne boste odpadli s spiska kandidatov.

REB kontakt

Pišite nam in z veseljem vam bomo posredovali vse informacije!

Vedno ste dobrodošli

REB, podjetje za trgovino in storitve d.o.o.

Markljeva ulica 15, SI-8000 Novo mesto

+ 386 41 880 294 ali 031679166

Tukaj nam lahko napišete vaše komentarje, predloge, pohvale, kritike ali naročila. Lahko pa nas kontaktirate kar tako. Vedno ste dobrodošli.


Virtualna pisarna nam omogoča, da nam ni potrebno poslovati v pisarni, ampak lahko posel vodimo kar od doma ali iz katere koli druge lokacije.

Virtualna pisarna vam pomaga zmanjšati stroške podjetja!

Delite nas na socialnem omrežju

virtualna-pisarna.reb.si

Spletna stran je v pripravi!